محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 234

۱۰ بازی ویدیویی که هیچ‌کس تاکنون موفق به اتمام آن‌ها نشده است




اخبار,اخبارتکنولوژی,۱۰ بازی ویدیویی که هیچ‌کس تاکنون موفق به اتمام آن‌ها نشده است
این روزها، ارزش یک بازی ویدیویی بر اساس زمانی تعیین می‌شود که می‌تواند شما را به طور مداوم به خود مشغول سازد. در حالی که بازی‌هایی مانند The Order: ۱۸۸۶ ممکن است از ما بخواهند چند ده دلار برای چیزی بپردازیم که اتمام آن به ندرت بیش از ۱۰ ساعت به طول می‌انجامد، تعداد زیادی بازی ویدیویی دیگر وجود دارند که پایانی برای آن‌ها متصور نیستیم.

به گزارش برترین ها، در واقع اصلاً برای برخی بازی‌ها غیرمعمول نیست که زمان زیادی را از بازی کنندگان خود درخواست کرده و کمال‌گرا‌های عرصه گیمینگ نیز سعی دارند یک تجربه صددرصدی را داشته باشند. با این وجود حتی یک چیز خوب نیز گاهی صدای گیمر‌ها را در می‌آورد، زیرا پس از صد‌ها ساعت بازی نیز نمی‌توان به پایان یا حتی نیمه راه آن‌ها رسید.

در این گونه بازی‌ها ممکن است به هر دلیلی نتوانیم هیچگاه پایان بازی را تجربه کنیم، اما نهایت لذت را در مسیر طولانی بازی خواهیم داشت. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با زمانبرترین بازی‌های ویدیویی که تاکنون کسی موفق به اتمام آن‌ها نشده آشنا کنیم.

۱۰. Assassins Creed: Unity

اخبار,اخبارتکنولوژی,۱۰ بازی ویدیویی که هیچ‌کس تاکنون موفق به اتمام آن‌ها نشده است


وقتی که سری Assassins Creed در سال ۲۰۰۷ از راه رسید، مورد استقبال گیمر‌ها و منتقدین دنیای بازی‌های ویدیویی قرار گرفت. بعد از آن نوبت به معرفی یک شخصیت جدید به نام ایزیو رسید که با هر عنوان قوی‌تر و جذاب‌تر از قبل می‌شد. در هر قسمت ایده‌های تازه‌ای ارائه شده، اما بعد از مدتی این موضوع به آشفتگی و ابهام کشیده شد.

زمانی که Assassins Creed: Unity منتشر شد، ظاهراً کمپانی Ubisoft به مرحله‌ای رسیده بود که از محتوای فرمول سری بازی خود راضی بوده و آن را در قالب یک دسته قابل بازیابی ارائه دادند. تمامی کلیشه‌ها و ترفند‌های کلاسیک بازی Assassins Creed در قالب یک بسته ریخته شده و گیمر‌ها می‌توانستند توان و تجربه نهایی خود را نشان دهند.

اگر چه شاید شما آنقدر صبور بودید که بتوانید داستان اصلی را تمام کنید، اما احتمال این که توانسته باشید تمامی راز‌های زمین بازی پاریسی فیلم را درک و تجربه کرده باشید بسیار اندک است، بیشتر به این دلیل که نقشه نسخه Assassins Creed: Unity یکی از شلوغ‌ترین و پیچیده‌ترین‌های تاریخ دنیای بازی بود. گزینه‌های پنهان و چالش‌های فراوان در هر گوشه‌ای از فضای بازی دیده می‌شد، کوچه‌ها و خیابان‌های متعدد، و دستیابی به همه چیز در این بازی چیزی بود که به یک تعهد خارج از توان انسانی نیاز داشت.

۹. Tony Hawks Underground

اخبار,اخبارتکنولوژی,۱۰ بازی ویدیویی که هیچ‌کس تاکنون موفق به اتمام آن‌ها نشده است


در اواسط دهه ۲۰۰۰، اکثریت مخاطبان تازه‌ترین نسخه بازی Tony Hawks به احتمال فراوان از هیچ چیزی به اندازه زندگی در دنیای شخصیت بازی خود و تبدیل شدن به یک ستاره بین‌المللی دنیای اسکیت لذت نمی‌بردند. سفر در سراسر دنیا برای حضور در مسابقات متعدد و چالش‌های هیجان‌انگیز رویایی بود که اکنون میسر شده، اما رسیدن به اهداف اصلی و پایانی تنها چیزی نبود که در این بازی ارائه می‌شد.

پیشرفت کردن در هر مرحله به توانایی گیمر در تمام کردن تعداد کافی از چالش‌های پیش‌نیاز وابسته بوده، که شامل اجرای ترفند‌های ماهرانه در هر نقطه خاص تا استفاده از مهارت‌ها برای جمع‌آوری تکه‌ها خرد شده اسکیت دیگران متفاوت بود. برخی از این چالش‌ها آنقدر دشوار بود که اکثر بازیکن‌ها ترجیح می‌دادند برای پیش رفتن در بازی به سراغ چالش‌ها و گزینه‌های آسان‌تر بروند.

جمع‌آوری تمام اقلام پنهان و عبور کردن از سخت‌ترین چالش‌ها بسیار دشوار بود و بخش عمده‌ای از اهداف و دستاورد‌هایی که در هر مرحله خاص ارائه می‌شد آنقدر دست نیافتنی بود که رسیدن به رکورد ۱۰۰ درصد موفقیت در این بازی را بسیار دور از دسترس نگه می‌داشت.

۸. Minecraft

اخبار,اخبارتکنولوژی,۱۰ بازی ویدیویی که هیچ‌کس تاکنون موفق به اتمام آن‌ها نشده است


علیرغم اینکه آن را یک بازی مربوط به نسل‌های جوان و گیمر‌های تفریحی و غیردائمی می‌داند، اما Minecraft هنوز هم دارای مخاطبان متنوعی از لحاظ سنی است. به عنوان یک بازی شبیه جعبه شن در دقیق‌ترین معنای خود، جای تعجب ندارد شاهد این باشیم که این بازی به مصرف وقت طرفداران خود ادامه می‌دهد. با کمترین میزان راهنمایی در اولین تجربه آشنایی خود با این بازی، Minecraft به شما آزادی عملی می‌دهد که در بازی‌های امروزی به ندرت دیده می‌شود.

با این وجود می‎دانیم که این موضوع به تنهایی به معنای تضمین دوام این شرایط نیست. در یک سناریو شبیه ماجرای مرغ و تخم مرغ، Minecraft نیز برای بازیکنان خود پایانی نداشته و همچنان بر طرفداران آن افزوده می‌شود. تولیدات حیرت‌انگیز جامعه Minecraft نیز بسیار قابل توجه است؛ هر بار که کسی Death Star یا Minas Tirith را بازآفرینی می‌کند، یک نفر دیگر آمده و سعی می‌کند در به پایان رساندن آن به اوج برسد.

آزادی دارای قابلیت تغییر این بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد هر کاری که به ذهنشان خطور می‌کنند را بتوانند انجام دهند و این بازیگران نیز به نوبه خود همدیگر را تحریک می‌کنند که بار‌ها و بار‌ها برگردند و سعی در تغییر تجربیات خود داشته باشند و این چرخه بی‌پایان زندگی است.

۷. Star Wars: Knights of the Old Republic

اخبار,اخبارتکنولوژی,۱۰ بازی ویدیویی که هیچ‌کس تاکنون موفق به اتمام آن‌ها نشده است


داستان بازیکن.محور Star Wars: Knights of the Old Republic بازی چنان جذاب و حیرت‌انگیز است که براحتی می‌توان در جریان آن به شکل ترسناکی غرق شد. بعد از مدتی، وقتی که آرامش برقرار شد و به یک گام دوست‌داشتنی رسید، ناگهان درخواهید یافت که این بخش از کهکشان تا چه اندازه وسیع و پر از شخصیت است. کشش و جذابیت این فرانچایز بزرگ در سراسر ماجراجویی‌های داستان بازی رسوخ کردهو در هر مکان راز‌ها و ایستر اگ‌های بی‌شماری برای برملا کردن وجود دارند. وقتی که برای گشت و گذار در مسیر KOTOR وقت می‌گذارید، احتمالاً تمرکز بر روی کاری که از شما انتظار می‌رود انجام دهید برایتان سخت خواهد شد.

همچنین مقاومت در برابر وسوسه پیدا کردن راز‌های جنگ ستارگان درون این بازی همیشه دشوار باقی می‌ماند. جستجوی کریستال‌های منحصربفرد جدید برای Lightsaber یا کاوش داده‌ها برای راز‌ها و داستان‌های بیشتر می‌تواند شما را وارد یک فضای مجزا، اما بزرگ کرده و شما را از هدف اصلی کلیت ماجرا دور سازد.

۶. Monster Hunter

اخبار,اخبارتکنولوژی,۱۰ بازی ویدیویی که هیچ‌کس تاکنون موفق به اتمام آن‌ها نشده است


در حالی که بسیاری از تجربه‌های RPG (رُل پلی یا بازی نقش‌آفرینی) در دنیای بازی بر اساس پیشبرد آمار و ویژگی‌ها است، سری بازی‌های Monster Hunter به شکلی کمی متفاوت کار می‌کنند. به جای اختصاص نمرات تجربه و رفتن به سطوح بالاتر، بازیکنان در این سری بازی باید زمین را برای مواد و اقلام جدید برای افزایش تجهیزات و توانایی خود مورد کاوش قرار دهند. اما اگر بیم دارید که این مکانیسم متفاوت بخشی از جذابیت و بقای زمانی یک بازی RPG را از بین می‌برد کاملاً اشتباه می‌کنید.

این سبک از تلاش به معنای این است که شخصیت شما در بازی به بهترین بهترین‌ها تبدیل شده و این موضوع بسیار زمانبرتر و چالش‌برانگیزتر از مفهوم نرمال خواهد بود. از آنجایی که جای‌گذاری اقلام در این بازی بر اساس نسبت‌ها و احتمالات متعددی صورت می‌گیرد، ممکن است روز‌ها طول بکشد تا شما بتوانید به سلاحی دست پیدا کنید که برای مدت‌ها در جستجوی آن بوده‌اید. Monster Hunter یک بازی است که در آن جمع‌آوری اقلام مناسب بسیار سخت‌تر از مبارزه با خود مخلوقات ترسناک درون بازی است، اما تا زمانی که به سلاح مورد نظرتان دست پیدا نکنید دست از تلاش و ادامه بازی برنخواهید داشت.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/enews4072805.html

  انتشار : ۳۰ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 21

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما